lock stock and two smokin barrels etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
lock stock and two smokin barrels etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Mayıs 2009 Cuma

filmler

İlk konu "Filmler";

Belki yüzlerce film izlemişimdir, ama birisi "en beğendin film hangisi?" diye sorduğunda içlerinden birini seçmek benim için en zor iş oluyor o anda. Çünkü o anki ruh haline göre insanın beğenileri ve öncelikleri değişebiliyor. Şu an birisinin bu soruyu sorduğunu varsayarsak verecek tek bir cevabım yok. Bunun yerine şöyle diyebilirim, " Duruma göre değişir."
Ancak şu 5 film benim hayatımda önemli yer etmiş filmlerdir;
  • Fight Club (Hayatımın en zor dönemlerinden birinde izledim, hayatımın akışını değiştirdi)
  • Snatch (Guy Ritchie filmlerinin hastasıyım :) )
  • Lock, stock and two smokin barrels (Yine Guy Ritchie)
  • Requiem for a dream (Uyuşturucudan uzak durmamı sağlayan filmdir kendisi)
  • OldBoy (O ne filmdi ya:) )